MARKETING & MEDIA: VR V ROCE 2012: TRH KOPÍRUJE MÉDIA OBECNĚ

Marketing & Media: VR v roce 2012: Trh kopíruje média obecně

V první polovině letošního roku nebyly žádné volby, v důsledku čehož musel fungovat trh venkovní reklamy sám o sobě. Jak vidí situaci na něm sami provozovatelé? 

1. Jak hodnotíte vývoj prvního pololetí letošního roku v rámci outdooru? Očekáváte, že bude situace v drhé polovině roku příznivější? 

2. Pociťujete změnu struktury ze strany zadavatelů řekněme za období posledních tří let? Stále nejvíce spolupracujete s mobilními operátory, automobilkami, bankami apod., nebo se pro vás stávají čím dál tím více zajímavé i internetové společsnoti a menší zadavatelé? 

3. Posiluje podle vás role regionálních médií a regionální venkovní reklamy vůbec? 

4. Kde jste byli letos na dovolené a co vás tam z hlediska outdooru zaujalo? 

 

Filip Antonín
ředitel, Famedia

1. Pro nás to byl vůbec první půlrok, a co se Prahy týče, nebylo to až tak špatné. Bohužel horší to bylo s prodeji v regionech. Druhá polovina zdá se bude především díky volbám celkově lepší.

2. Nejsme klasická mediální agentura spadající do nadnárodní sítě, takže s mobilními operátory a bankami nespolupracujeme bohužel vůbec. Mezi naše klienty patří společnosti, kde se šetří doslova každá koruna a kde je ochota vybočit ze zajetých kolejích. Typický příkladem segmentů jsou právě zmíněné automobilky, které přecházejí od velkých agentur, internetové společnosti či developeři.

3. Ne, spíše naopak. Výjimkou je snad pouze Brno, kde se stále staví nové double bigboardy.

4. Letos nebylo na cestování kvůli práci mnoho času, takže jsem stihl pouze krátkou dovolenou na lodi v Chorvatsku. Z hlediska outdooru mne zaujala krásná příroda, čistý vzduch, moře a především žádné reklamní plochy. Ty na dovolenou nepatří. :) 

 

Zdroj: VR v roce 2012: Trh kopíruje média obecně, příloha Marketing & Media - Venkovní reklama, 35. vydání, Praha, Economia, a.s., 27.8.2012, str. 6

» zpět


EN
Menu
Sign up
0
+420 211 153 241