BABOVŘESKY 2 SLIBUJÍ ZÁBAVU PROSTŘEDNICTVÍM ŠTÍTOVÝCH PLOCH
Zdeněk Troška přichází s druhým dílem komedie Babovřesky, který má premiéru 20. února 2014. Babovřesky 2 se mimo jiné prezentují také v OOH reklamě. Famedia samozřejmě byla u toho a měla v režii část této reklamní kampaně. Štítové plachty v Praze na Jižní spojce a také v Brně tak zvou diváky, aby zašli do kina a pobavili se spolu s herci při sledování nového filmu.
Na vizuálu k filmu jsou vyobrazeni jeho představitelé v hokejových dresech. Motiv mimo data premiéry také připomíná, že kromě filmu vychází i Babovřesky 2 v knižní podobě. Babovřesky byly jednou z nejnavštěvovanějších komedií a tvůrci filmu jsou přesvědčeni, že nový film bude minimálně stejně tak úspěšný či možná ještě úspěšnější, než jeho první díl.
Štítové plochy, které propagují film, jsou umístěné ve výborných lokalitách s vysokou frekvencí dopravy a také skvělou viditelností, a to nejen z dané ulice kde se plochy nachází, ale také z těch přilehlých. Reklama na štítových plochách tak zaujme jak řidiče, tak také chodce či cestující v MHD.
Film do kin uvede společnost Falcon a.s. „Letní komedie Zdeňka Trošky je úsměvným obrázkem ze života v současné vesnici, která s nadhledem a komediální nadsázkou, tak trochu v duchu Slunce, seno, sleduje kupící se nedorozumění a souhry náhod, které pořádně zamotají hlavu jejím obyvatelům. V příběhu nechybí láska, žárlivost, závist, intriky a zejména vtipné okamžiky, v nichž se někteří i najdou.“ (Falcon)