CČM MĚNÍ PRO LETNÍ MĚSÍCE SVŮJ VIZUÁL

CČM mění pro letní měsíce svůj vizuál

Nedávno znovuotevřené obchodní centrum Centrum Černý Most (CČM), které se prezentuje ve venkovní reklamě svojí dlouhodobou kampaní na double bigboardech a bigboardech, změnilo u některých ploch na letní měsíce svůj vizuál.

„Léto, co má šťávu v Centru Černý Most“, tak zní slogan CČM pro letošní léto. CČM opět vsadilo na barevný a přesto jednoduchý vizuál, který zaujme opravdu každého. Plochyportfolia společnosti Famedia, která za venkovní kampaní stojí, byly vybrány na lukrativních dopravních tazích poblíž obchodního centra, či ve směru k němu.

Lokality, kde jsou reklamní bigboardy a double bigboardy umístěny, jsou frekventované a je zde vysoká hustota provozu po celý den. Nosiče jsou osvětlené a viditelné na velkou vzdálenost. Osvětlení, které kampani zaručí viditelnost jak po celý den tak i celou noc, zajistí, že bude mít OOH kampaň daleko vyšší zásah než ta, která využívá neosvětlené plochy. Některé vizuály CČM slouží také jako navigace pro řidiče, aby snadněji k nově zrekonstruovanému obchodnímu centru trefili. 

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241