CČM MĚNÍ PRO LETNÍ MĚSÍCE SVŮJ VIZUÁL
Nedávno znovuotevřené obchodní centrum Centrum Černý Most (CČM), které se prezentuje ve venkovní reklamě svojí dlouhodobou kampaní na double bigboardech a bigboardech, změnilo u některých ploch na letní měsíce svůj vizuál.
„Léto, co má šťávu v Centru Černý Most“, tak zní slogan CČM pro letošní léto. CČM opět vsadilo na barevný a přesto jednoduchý vizuál, který zaujme opravdu každého. Plochy z portfolia společnosti Famedia, která za venkovní kampaní stojí, byly vybrány na lukrativních dopravních tazích poblíž obchodního centra, či ve směru k němu.
Lokality, kde jsou reklamní bigboardy a double bigboardy umístěny, jsou frekventované a je zde vysoká hustota provozu po celý den. Nosiče jsou osvětlené a viditelné na velkou vzdálenost. Osvětlení, které kampani zaručí viditelnost jak po celý den tak i celou noc, zajistí, že bude mít OOH kampaň daleko vyšší zásah než ta, která využívá neosvětlené plochy. Některé vizuály CČM slouží také jako navigace pro řidiče, aby snadněji k nově zrekonstruovanému obchodnímu centru trefili.