CENTRUM ČERNÝ MOST STARTUJE PRVNÍM BŘEZNEM OOH KAMPAŇ S NOVÝM VIZUÁLEM
Obchodní centrum Centrum Černý most je v OOH již pravidelným inzerentem, který nakupuje své plochy především přes naši společnost. OOH kampaň má jednu nespornou výhodu, a to, že reklamu nelze přepnout či úplně vypnout tak, jako například v televizi, na internetu či v rádiu. Zásah OOH komunikace je tedy vysoký.
Na druhou stranu spotřebitel nevěnuje pozornost vizuálu na bigboardu či double bigboardu takovou dobu. Zpravidla se jedná o 1-3 sekundy na jeden nosič, tudíž vizuál musí být nápadný, barevný a s jasným a krátkým sdělením. U dlouhodobých pronájmů je také důležité dbát na obměnu motivu, neboť spotřebitel, který danou lokalitou denně projíždí, přestane stále stejný vizuál vnímat. CČM toto všechno ví, a proto u dlouhodobých pronájmů pravidelně obměňuje vizuál. Pro svoji prezentaci také využívá barvy a jasné a krátké sdělení o chystané akci či nabídce.
Jinak tomu není ani u vizuálu, který CČM představilo v březnu 2014 a který láká na jedinečnou výstavu inspirovanou světem Julese Verna. Kromě dlouhodobých ploch, které má CČM nakoupené, rozšířilo centrum OOH komunikaci také o dalších pět nosičů na frekventovaných dopravních tepnách v Praze, a to vždy ve směru k OC Centrum Černý most. Za zmínku stojí například ulice Kbelská či Černokostelecká. Všechny bigboardy jsou osvětlené a výborně viditelné.
„Nenechte si ujít jedinečnou šanci zhlédnout poprvé v České republice, právě v Centru Černý Most, exkluzivní výstavu inspirovanou světem Julese Verna! K vidění bude od 1. do 31. března osm 3D exponátů obřích rozměrů, mezi kterými nechybí ponorka Nautilus, létající balón nebo vznášedlo Albatros. Vyzkoušet si budete moci i vlastní cestu do středu Země díky velikému modelu glóbu. Březnové víkendy v Centru Černý Most budou navíc ozdobeny bohatým programem s interaktivními fyzikálními show, kvízy a soutěžemi o ceny či hlavolamy nejen pro děti.“
Zdroj: http://www.centrumcernymost.cz/W/do/centre/akce-centra