ČERNOBÍLÝ VIZUÁL S MOTIVEM VERSACE JEANS NA ŠTÍTOVÝCH PLOCHÁCH V PRAZE
Úspěšná OOH propagace je závislá na mnoha aspektech. Dva nejdůležitější z nich jsou výběr lokality a skvělý vizuál. Versace Jeans, který propaguje svoji značku na štítových plochách v Praze, splňuje obojí. Lokalita štítových ploch, a to Hradčanská ulice ve směru do centra a také Mozartova ulice taktéž ve směru do centra, zaručují kampani maximální zásah. V těchto lokalitách je totiž nejen vysoká frekvence dopravy, ale také vysoký výskyt chodců.
Versace Jeans vsadil na černobílý vizuál, na kterém můžeme vidět modela s modelkou a logo společnosti. I když v OOH zpravidla platí, že „čím více barev na motivu je, tím lépe“, u černobílého vizuálu Versace Jeans tomu tak není. Černobílý vizuál totiž působí elegantně a vzhledem k tomu, že ho skoro žádné společnosti pro svoji propagaci nevyužívají, zaujme daleko více a ještě výborně ladí s konceptem společnosti Versace, totiž s luxusem a exkluzivitou. Agentura zadavatele pro nákup reklamních ploch využila služeb společnosti Famedia, kampaň Versace tak zdobí Prahu po celý duben.
První Versace butik byl otevřen v italském Miláně v roce 1978 a okamžitě se stal velmi populárním a vyhledávaným butikem. Versace dnes patří k předním světovým a uznávaným módním domům. Versace Jeans nabízí neformální oblečení, high-end denim a klasické Versace košile.