ČERVENCOVÁ OOH KAMPAŇ PRO NOVÉ MODELY VOZŮ MAZDA ZDOBÍ CELOU ČR
Souznění mezi autem a řidičem, usilování o dokonalost a odvážně jiná - to vše mají vozy značky Mazda. Automobilka Mazda byla založena v roce 1920 v Japonsku a dodnes je nedílnou a důležitou součástí automobilového trhu. V letních měsících představí hned tři nové modely, a to Mazda6, Mazda3 a Mazda CX-5. A jak je již dobrým zvykem, uvádění nových modelů na trh provází také reklamní kampaň. Část OOH kampaně značky Mazda měla v režii společnost Famedia.
Mazda představila své nové modely na bigboardech a také double bigboardech napříč celou Českou republikou. Každý z nových modelů má svůj vizuál, kde představuje nový automobil pro něj příznačným sloganem. Mazdu6 uvádí slogan: „Naše cesta „jak dál“ NOVÁ Mazda6“, Mazda3 také nezůstala pozadu: „Naše cesta „jak jinak“ NOVÁ Mazda3“ a v neposlední řadě také Mazda CX-5: „Naše cesta „jak výš“ NOVÁ Mazda CX-5“.
Nosiče pro kampaň byly vybrány na důležitých dopravních frekventovaných úsecích ve městech a také na dálnicích. Všechny zvolené plochy jsou osvětlené a mají i další přednosti – výborná lokalita umístění, viditelnost na velkou vzdálenost a také vysoká hustota provozu.