ČESKOMORAVSKÝ BETON PO VELKÉ JARNÍ KAMPANI OPĚT INZERUJE V OOH
Českomoravský beton a.s., který tento rok už jednu velkou OOH kampaň na jaře 2013 měl, přichází znova do venkovní reklamy a opět s celorepublikovou kampaní. Společnost si opětovně vybrala double bigboardy, bigboardy a billboardy po celé České republice jak v Praze, tak v krajských městech a také v menších městech napříč celu republikou.
Opomenuty nebyly ani důležité dopravní tahy a výpadové silnice z měst. Vizuál ČM betonu je vidět proto opravdu všude. Sloganem podzimní kampaně je: „Beton až do domu“ a na vizuálu můžeme vidět muže v montérkách a kšiltovce s maketou domu a také odkaz na internetové stránky společnosti transportbeton.cz. Vybrané nosiče jsou viditelné na velkou vzdálenost. OOH kampaň byla celá v režii společnosti Famedia.
„Společnost Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky.“ Zdroj: www.heidelbergcement.com