ČESKOMORAVSKÝ BETON VE VENKOVNÍ REKLAMĚ S JARNÍ CELOREPUBLIKOVOU KAMPANÍ
Stává se již pravidlem, že Českomoravský beton (ČB) přichází každé jaro a podzim s velkou OOH kampaní. Jaro 2014 není výjimkou, a tak můžeme po celé republice na důležitých dopravních tazích či výpadovkách z měst vidět vizuál Českomoravského betonu. Ten pro tentokrát zvolil šedý podklad s osobitým sloganem pro ČB, a to: „Beton až do domu“. Na vizuálu je vyobrazen „mix“ neboli autodomíchávač, který je pro Českomoravský beton typický. Vozy ČB mají zeleno-šedo-bílou barvu a můžete je kromě reklamních nosičů vidět na českých silnicích napříč celou republikou.
Společnost si pro svoji propagaci vybrala, jak je již dobrým zvykem, billboardy, bigboardy a také double bigboardy. Plochy jsou strategicky rozmístěné napříč celou republikou a OOH komunikaci měla opět v režii společnost Famedia. Oproti minulým kampaním si ČB nechal jeden z pronajatých nosičů rozšířit o kreativní nástavbu. Kreativní nástavby dodávají OOH kampaním na exkluzivitě, neboť jsou zajímavější, a kampaň má tak větší zásah. Bigboard s mixem, který díky 3D nástavbě vystupuje z nosiče, se nachází v Praze na Jižní spojce ve směru z centra Prahy.
„Billboardy i bigboardy s motivem autodomíchávače na betonovém pozadí se objeví v jarních měsících v celkem 10 největších městech České republiky, a to u hlavních tahů. S loňskou kampaní spojuje tu letošní jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan: „Beton až do domu“. Jejím cílem je informovat malé stavebníky a investory, ale i menší realizační firmy, že mohou nechat výrobu, dopravu i čerpání betonu na profesionálech.“
Zdroj: http://www.transportbeton.cz/mix-hlavnim-motivem-billboardove-kampane.html