CLV V KRAJSKÝCH MĚSTECH PŘINÁŠÍ TIP NA DÁREK - PODZIMNÍ KAMPAŇ PRO DATART
Dobrou možností, jak kampaň umístit přímo do města tak, aby byla na očích nejen řidičům, ale i kolemjdoucím, jsou dlouhodobě oblíbené CLV panely. Jedná se o síť ploch, kterých si všimnete například na zastávkách pražského metra nebo (a to nejen pražských) tramvají. V době předvánočních nákupů je jen málo lepších možností, kam motiv Vaší společnosti umístit, než právě na místa, kde se denně pohybuje velké množství potenciálních zákazníků. Společnost Datart, kterou není třeba představovat, je naším pravidelným klientem a na listopad vsadila právě na CLV plochy. Zaměřili jsme se krajská města v ČR (například České Budějovice, Olomouc, Ostrava...), kde má Datart nejvíce prodejen. Komunikovaný produkt se možná bude hodit pod stromeček i Vám – jde o outdoor kameru Vega.