DUBNOVÁ VENKOVNÍ KAMPAŇ GEOX PROPAGUJE NOVOU KOLEKCI BOT
GEOX, italská módní značka, která nabízí oblečení, ale především obuv přichází v dubnu s OOH komunikací na štítových plochách a také bigboardech. Famedia ve spolupráci s agenturou zadavatele část této kampaně realizovala.
Exkluzivní štítové plochy s vizuálem společnosti GEOX zdobí nejen pražský Anděl, kde je vysoký výskyt chodců, ale také Vinohradskou ulici ve směru k obchodnímu centru Atrium Flora. Presslova ulice, kde je také k vidění motiv GEOX, je frekventovaná, s vysokou hustotou provozu a častými kolonami. Jinak tomu není ani u Veletržní ulice v pražských Holešovicích. Kromě zmíněných štítových ploch má GEOX také bigboard na Rozvadovské spojce ve směru z centra.
Všechny vybrané nosiče jsou výborně viditelné na velkou vzdálenost a samozřejmě osvětlené. Vizuál zobrazuje boty z nové kolekce, nechybí logo značky a také pro GEOX typický slogan: „Dýchá“. Kampaň propaguje novou obuv po celý duben 2014.
Boty značky GEOX mají speciální patentovaný systém membrán. Membrány slouží k odvětrávání boty, ale zároveň do ní nepropustí vlhkost ani prach z venku. Díky této speciální funkci jsou boty od značky GEOX tak populární a oblíbené.