GEOX SE SVÝM SLOGANEM "DÝCHÁ" NA BIGBOARDECH

Geox se svým sloganem "dýchá" na bigboardech

Obuvnická společnost GEOX není na trhu venkovní reklamy žádným nováčkem. Outdoor využívá poměrně často a podzimní kampaň také z části realizovala společnost Famedia. Naše společnost zvolila skvěle a hlavně strategicky umístěné plochy po celé Praze. Bigboardy jsou viditelné z velké vzdálenosti a jsou umístěny na frekventovaných tazích, aby byl zásah kampaně co největší. Venkovní kampaň společnosti GEOX probíhá v říjnu 2012 a jejím heslem je „GEOX dýchá“.

Boty značky GEOX  jsou známé tím, že dýchají a odvádí vlhkost, to vysvětluje i příběh, kvůli kterému společnost vznikla. Zakladatel značky se při jedné z pracovních cest po USA vydal na procházku. V teplém počasí mu však brzy začalo být v botách horko. Zcela instinktivně si tak udělal do podrážky svých bot díru. Zrodila se tak velmi jednoduchá, přesto geniální myšlenka, jak v botách udržet příjemné klima. Tuto myšlenku dotáhl Mario dokonce, a tak můžeme i dnes v outdoorové reklamě vídat značku GEOX

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241