ITALSKÝ NÁPOJ APEROL SPRITZ SE PŘEDSTAVUJE NA EXKLUZIVNÍ ŠTÍTOVÉ PLOŠE NA PRAŽSKÉM BOHDALCI
Aperol Spritz je kořeněný, bitter (tedy hořký) likér, který má oranžovou barvu a kromě jiného se vyrábí z pomerančů či rebarbory. Tento velmi oblíbený alkoholický nápoj vstupuje před prázdninami do venkovní reklamy s výrazným oranžovým vizuálem. Mediální agentura Starcom MediaVest group využila pro svého klienta jeden z nosičů z portfolia společnosti Famedia, a to exkluzivního plochu na pražském Bohdalci.
Tato štítová plocha je velice oblíbená u větších klientů, neboť je výborně viditelná hned ze tří směrů, a skvěle tak reprezentuje danou značku či produkt. V minulosti na této ploše inzerovaly společnosti jako Mercedes-Benz, Kara či Bonavita.
Na vizuálu se kromě oranžového podkladu objevuje také lahev a sklenice s nápojem Aperol Spritz a slogan „Italský originál“. Nechybí odkaz na facebookové stránky a také logo produktu. Štítová plocha je osvětlená, a tak je reklamní kampaň viditelná jak ve dne, tak také v nočních hodinách. Reklamní kampaň poběží po celý červen a červenec.