JÄGERMEISTER SE SVÝM ZNÁMÝM SLOGANEM: „ VOLÁNÍ DIVOČINY“ V OOH REKLAMĚ

Jägermeister se svým známým sloganem: „ Volání divočiny“ v OOH reklamě

Německý bylinný likér Jägermeister se prezentuje těsně před Vánoci a Silvestrem ve venkovní reklamě na bigboardech z portfolia společnosti Famedia.

Jägermeister je bylinný likér, který má trpkou a kořeněnou chuť, vyrábí se z 56 různých bylin, kořenů, dřev a kůry a obsahuje 35% alkoholu. Tento velmi známý a oblíbený nápoj není na trhu s alkoholickými nápoji žádným nováčkem, ale nikdy není pozdě se konzumentům připomenout reklamní kampaní - zvláště teď před Vánocemi a Silvestrem.

Na vizuálu Jägermeisteru můžeme vidět bavící se lidi na večírku, známý slogan: „Volání divočiny“ a také typické červené logo Jägermeister.

Bigboardy pro prezentaci alkoholického nápoje byly vybrány tak, aby pokrývaly důležité frekventované tahy po celé Praze, a to konkrétně Jižní spojku do centra a z centra Prahy a také v OOH velmi oblíbenou magistrálu 5.května ve směru do centra. Plochy jsou osvětlené, což jim zaručí výbornou viditelnost po celý den i noc. Zvláště teď v zimě je osvětlení velkou výhodou, neboť se brzy stmívá. Kampaň běží v prosinci 2013.

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241