JARNÍ VENKOVNÍ KAMPAŇ PRO MERCEDES-BENZ
To nejlepší, nebo nic, respektive „The best or nothing“, říkají po celém světě ve společnosti Mercedes-Benz.
V tomto duchu bylo i zadání jarní kampaně od jedničky ve světě automobilů. Zvítězily obří štítové plachty na hlavních dopravních tazích a v centrech všech dealerských měst.
Motivem této venkovní kampaně je sedmá generace legendárního roadsteru třídy SL, našlapaného tím nejlepším, co si řidič může přát. Pod širým nebem si mimo výborných jízdních vlastností a všech možných bezpečnostních prvků můžete vychutnat nesčetné množství nápaditých řešení, která předčí snad veškerá očekávání.
Mercedes-Benz je průkopníkem inovací a technologií, a tak můžete kampaň mimoštítových plachet vidět také na LED obrazovkách ve Wilsonově ulici v Praze přímo v samém centru města. A to hned v obou směrech.
Plánování a výběr reklamních ploch pro jarní venkovní kampaň zajistila společnost Famedia.