JEMNÝ PO MEDU, OSOBITÝ PO JACKOVI! KREATIVNÍ KAMPAŇ PŘEDSTAVUJE MEDOVÝ LIKÉR
Jack Daniel's Tennessee Honey je obměnou klasické whisky Jack Daniel's Tennessee. Jedná se o směs whisky Jack Daniel's Tennessee a unikátního medového likéru. Medová novinka má oproti klasické whisky na láhvi bílou etiketu a právě nový likér se v září 2013 objevil v OOH reklamě.
Vizuál na jeho propagaci je nápaditý a doprovází ho slogan: „Jemný po medu, osobitý po Jackovi!“ a kromě lahve se na bigboardech objevuje také včela, která svléká klasickou whisky Jack Daniel's Tennessee z černé etikety do nové bílé, která představuje nový Jack Daniel's Tennessee Honey.
Brown-Forman Czech & Slovak Republics, s.r.o., která je jedním z hlavních světových výrobců a distributorů vysoce kvalitních prémiových destilátů a vín, má pod svými křídly také nápoje Jack Daniel's Tennessee.
Pro podzimní kampaň byly vybrány bigboardy, které byly rozšířeny o kreativní nástavbu. Společnost Famedia realizovala část této OOH propagace na nosičích ze svého portfolia. Nástavba dělá bigboard netradičním, což klient ocení zejména z toho důvodu, že si reklamy všimne daleko více lidí a má tudíž vyšší zásah.
Bigboardy, které představují nový likér, jsou umístěny na frekventovaných tazích s vysokou hustotou provozu po celý den a samozřejmě jim nechybí také osvětlení, neboť se tím kampaň stává také daleko výraznější.