KIA SPORTAGE NA DIGICLV – JSTE PŘIPRAVENI BÝT STŘEDEM POZORNOSTI?
Automobilka Kia opět upozorňuje na výhodné podmínky při koupi automobilu. Láká zákazníky elegantním designem vozů, sedmiletou zárukou i slevou při nákupu nového vozu. Podzimní kampaň doprovází navíc slogan: „Jste připraveni být středem pozornosti?“.
Spolupráci společností Médea a Famedia v rámci této kampaně je možné vidět na několika reklamních plochách v Praze. Digiboardy indoor v mnoha obchodních centrech zdobí červenobílý vizuál s motivem Kia Sportage a textem. Jedná se o obchodní centra s vysokou návštěvností - Palladium, Metropole Zličín, OC Letňany, OC Nový Smíchov, Atrium Flóra, Arkády Pankrác, nebo také Novodvorská Plaza. Vzhledem k výbornému umístění reklamních ploch je zaručeno, že kampaň žádný kolemjdoucí nepřehlédne.