MARKETING & MEDIA: LIDÉ
Filip Antonín
ředitel společnosti Famedia
1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?
Proč musí být ty svátky uprostřed týdne?
2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?
Musím Marušce poslat ten dotazník, co jsem jí slíbil předevčírem.
3. Jste optimista, nebo pesimista?
Optimista:-) Alespoň většinou.
4. Co na lidech milujete?
To je různé, podle lidí. Na každém člověku je něco, pro co ho můžete milovat nebo mít rádi. Někdo má hezké zuby, jiný hlas, někdo je hodný, jiný chytrý, ale obecně asi jejich tvořivost a vynalézavost. Ve všech směrech.
5. Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?
Dnes moc ne, mám to do práce kousek a v tunelu ani na Praze 6 žádné reklamy nejsou. Včera jsem v televizi viděl reklamu na Budějovický Budvar a ta se mi moc líbila.
6. Bez jako značky si neumíte představit den?
Bez Slunce, a na něj zatím snad nikdo žádnou registrační známku nemá:-)
7. První věc, kterou jste si koupil za své peníze?
Hodinky. Bylo mi tehdy asi 9 let a hlídal jsem mamce stánek s obrázky na Staromáku. Pár jsem jich prodal a za odměnu jsem si šel tehdy do Tchiba koupit své první hodinky. Tenhle zvyk mi zůstal dodnes.
8. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?
Já je nezažil a zřejmě už ani nezažiju, ale stále o nich slýchám od svých starších kolegů:-) Stačilo prý postavit plochu a klienti jako Marlboro či Peagas a Eurotel se o ni mohli porvat, byť stála 10x víc než dnes:-)
9. Ivestoval jste v poslední době do něčeho luxusního?
Minulý týden jsem si koupil nové hodinky značky Longines. Z mého pohledu je to kvalitní, nikoli luxusní věc.
10. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
Normálně v sedě, v kanceláři. :-)
Zdroj: Marketing & Media, 19. vydání, Praha, Economia, a.s., 6.5. 2013, str. 38