MARKETING & MEDIA: NA LETIŠTI JE DALŠÍ OOH HRÁČ

Marketing & Media: Na letišti je další OOH hráč

Společnost Famedia je novým provozovatelem plachty u Terminálu 2.

 

Jednu z největších reklamních ploch na pražském letišti získala pod svou záštitu společnost Famedia. Ta se tak stala třetí firmou, která reklamní zařízení na letišti Václava Havla v Praze nabízí. Interiérovou reklamu zde od prvního září letošního roku provozuje společnost JCDecaux, exteriérové plochy má zase v portfoliu skupna BigBoard Praha. 

Famedia posiluje o plachtu 

Reklamní nosič, o který společnost Famedia rozšířila svou nabídku ploch, je osvětlená plachta o velikosti 335 metrů čtverečních, umístěná na venkovní stěně budovy garáží v těsné blízkosti Terminálu 2.

Důvodem, proč se společnost Famedia rozhodla do své nabídky tuto plochu zahrnout není ani tak strategický počin, tj. působit na místě, kde jsou dva největší hráči na trhu, ale spíše dlouhodobá snaha o rošiřování portfolia o lukrativní reklamní nosiče. "Specializujeme se na venkovní reklamu se zaměřením na exkluzivní plochy, a tato plocha mezi ně bezesporu patří," uvedl Filip Antonín, managing director společnosti Famedia. 

Otázkou zůstává, zdali jedna plocha není pro klienty málo. Z logiky věci lze totiž usoudit, že se zadavatelé reklamy spíše obrátí na konkurenční společnosti - JCDecaux či BigBoard v případě potřeby realizace komunikace právě na letišti. "Toho se nebojím. Co se týká velkých formátů nad 100 metrů čtverečních, jsou na letišti, pokud se nepletu, použe tři plochy, a ta naše je jednou z nich. Na dvou inzeruje Škoda Auto,  ta naše je pro rok 2013 k dispozici. Bude to chtít trošku aktivity z naší strany směrem ke klientům, ale věřím, že si svého nájemce rychle najde," uvedl Filip Antonín. 

Kampaň hodinek Longines

Ke konci listopadu n a této reklamní ploše odstartovala komunikaci společnost Hodinářství Bechyně, a to na podporu svého produktu - hodinek značky Longines. Vizuál kampaně, která poběží minimálně do konce prosince letošního roku, tvoří motiv hodinek se seznamem prodejců, u nichž lze produkt pořídit. 

 

Text: Marie Lafantová

 

Zdroj: Na letišti je další OOH hráč, Marketing & Media, 48. vydání, Praha, Economia, a.s., 26.11.2012, str. 24   

Odkaz na článek online: http://mam.ihned.cz/c1-58785010-na-letisti-je-dalsi-ooh-hrac

 

 

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241