MARKETING & MEDIA: V OUTDOORU ROSTE ZÁJEM O KVALITNÍ A NETRADIČNÍ TYPY PLOCH

Marketing & Media: V outdooru roste zájem o kvalitní a netradiční typy ploch

Situaci ve venkovní reklamě, vývoj investic a zájem zadavatelů o jednotlivé typy ploch hodnotí sami provozovatelé. 

 

1. Jak byste ohodnotil(a) situaci na trhu venkovní reklamy v loňském roce? 

2. Jak vnímáte posílení společnosti BigBoard? Ovlivnily nějakým způsobem akvizice vaši činnost? Je těžší se prosadit? 

3. Změnila se podle vás poptávka po různých typech ploch ze strany zadavatelů v posledních pěti letech? 

4. Jak se bude podle vás (investičně) vyvíjet trh v letošním roce? Očekáváte zlepšení? 

 

Filip Antonín
ředitel společnosti Famedia

 

1. Po delší odmlce mám pocit, že se značky vzpamatovaly a začínají opět investovat do reklamy včetně té outdoorové. Větší zájem sledujeme především u středně velkých firem a značek.

2. My toto vnímáme pozitivně. Trh venkovní reklamy nemusí poptávat několik společností, aby poskládal smysluplnou kampaň. V našem portfoliu jsme sjednotili několik desítek menších subjektů, kteří s tímto mají problém a díky celku jsme schopni udělat konkurenceschopnou nabídku i velkým zadavatelům, jako jsou například automobilky.

3. Za posledních pět let se trh s venkovní reklamou velmi vyvinul. Zadavatelé rádi vyčnívají z řady, chtějí se odlišit, ale zároveň držet standardních formátů. Proto měly takový úspěch bigboardy, když billboard už nestačil, proto mají takový úspěch double bigboardy, když bigboard už mají všichni, a možná podobný příběh bude čekat i poslední dobou stále více se objevující digiboardy.

4. Jsem optimista, očekávám zlepšení. Platí to ale pouze v případě připravených. Klienti budou velmi pečlivě zvažovat, kam investují své prostředky, a je tedy potřeba umět nabídnout víc. Bigmedia pracuje na systému měření a kategorizace ploch my zase vyvíjíme klientský systém, díky kterému bude na trhu určitá alternativa na profesionální úrovni. Doba, kdy jste si sami doma provávali svých pár bigboardů nebo reklamních plachet za obrovské peníze je už nenávratně pryč.

 

Zdroj: Marketing & Media, příloha venkovní reklama, 11. vydání, Praha, Economia, a.s., 11.3.2013, str. 30

 

 

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241