MERCEDES-BENZ PŘEDSTAVUJE V OOH VÝHODNOU AKCI: KDO ŠETŘÍ, MÁ ZA 3!
Kdo šetří má za 3! Tímto heslem propaguje Mercedes-Benz Česká republika své nové užitkové vozy na štítové ploše v těsné blízkosti nově otevřeného Baumaxu v pražské ulici U Plynárny. Mercedes-Benz není ve venkovní reklamě žádným nováčkem a OOH využívá poměrně často. Zejména lukrativní štítové plochy v těch nejlepších lokalitách jsou jeho oblíbenou formou propagace a ani pro tentokrát neudělal výjimku.
Štítová plocha umístěná na velké světelné křižovatce v ulici U plynárny je vidět hned z několika směrů. Nejlépe viditelná je ze Záběhlické ulice, na kterou vede sjezd z Pražského okruhu. Vidět je samozřejmě také z ulice Bohdalecká ve směru na Jižní spojku i do centra Prahy.
Poblíž plochy se nachází obchodní dům Baumax, Kaufland a zastávky MHD. V této lokalitě je vysoká hustota provozu a to 63 805 vozidel/ den a každý den se zde tvoří dlouhé kolony. Díky obchodním domům v blízkosti plochy je zde i vysoký výskyt chodců a zejména teď, po otevření nové prodejny Baumax, také drobných podnikatelů na které je reklamní kampaň zejména cílena.
Mercedes-Benz Česká republika propaguje na štítové ploše slogan: „Kdo šetří, má za 3!“. Dále také nabízí svým zákazníkům prodlouženou záruku na 4 roky zdarma a bez omezení kilometrů, také výkup vašeho vozu za velmi zajímavé podmínky a v neposlední řadě výhodné financování a to s úrokem max. 5,99%.