MLÉKÁRNA KUNÍN VYUŽILA PRO SVOU VÁNOČNÍ KAMPAŇ I NEOBVYKLÉ HYPERCUBE PLOCHY

Ve spolupráci s agenturou jsme pro Mlékárnu Kunín zvolili na listopadovou celorepublikovou kampaň hned několik typů OOH ploch. Na obrázku je tzv. HyperCube neboli reklamní kostka. Jedná se o unikátní nosič pro velkoformátovou reklamu, který má hned několik výhod. HypeCube je přenosný, odolný a může být umístěn téměř kdekoli.
Většinou se tento typ plochy využívá v bezprostřední blízkosti lidí. Najít ho tak můžeme u hypermarketů, obchodních a zábavních centrech, sportovních stadionů, dopravních uzlů, zkrátka všude, kde je velká koncetrace lidí.
Kampaň byla vedena v duchu Vánoc se sloganem "Krásné a smetanové Vánoce." Vizuálu dominovaly mléčné výrobky, především smetany a šlehačky, které se používají při pečení cukroví. Modro-bílá grafika dodala celé reklamě vánoční nádech a nechyběl ani QR kód, který sloužil k prokliku na vánoční recepty.