MODERNÍ OOH REKLAMA PRAŽSKÉHO OBCHODNÍHO CENTRA
Westfield Chodov, pražské obchodní centrum, se svou květnovou kampaň rozhodl komunikovat prostřednictvím premium reklamní plochy, digiboardu. Umístěn je v rušné ulici Wilsonova v centru města. Nabízí viditelnost z velké vzdálenosti a dynamický pohyb reklamních sdělení za pomocí LED obrazovky. Právě pohyblivá reklama dokáže oslovit širokou cílovou skupinu.
OOH kampaně mají schopnost zaujmout nové zákazníky a budovat povědomí o značce, protože jsou umístěny na frekventovaných místech, čímž zajišťují viditelnost a zapamatovatelnost reklamních sdělení. LED obrazovky přinášejí do OOH reklamy dynamičnost a interaktivní obsah. Oproti ostatním nosičům jsou více flexibilní - snadná změna obsahu sdělení.
Obchodní centrum na Chodově je umístěno v moderním komplexu s širokým sortimentem obchodů, restaurací a služeb. Nachází se v blízkosti stanice metra Chodov a nabízí pohodlné parkování pro zákazníky. Centrum bylo otevřeno v roce 2005 a nyní disponuje více než 300 obchody různých značek. Návštěvníci zde najdou mimo jiné i kino, fitness centrum, dětské hřiště a další služby.