OPEL PŘEDSTAVUJE NOVÝ MODEL NA DOUBLE BIGBOARDECH
Společnost Famedia zrealizovala venkovní kampaň pro velmi populární automobilku Opel. Nový model s názvem Mokka propaguje společnost Famedia na double bigboardech po celé České republice a samozřejmě také v Praze. Formát zvaný double bigboard, jehož největší výhodou je bezesporu rozměr 9,6x8,2 m, zajišťuje výbornou viditelnost vizuálu na velkou vzdálenost.
Díky tomuto formátu je reklama tou největší dominantou v dané lokalitě, takže zásah kampaně právě na těchto produktech venkovní reklamy double bigboardech je velmi vysoký. Vzhledem k ročnímu období konání kampaně jsou nosiče samozřejmě osvětlené, což zajišťuje viditelnost kampaně nejen po celý den, ale také po celou noc.
Společnost Opel propaguje svůj nový model automobilu SUV s názvem Mokka heslem „Úplně jiná káva“. A nabádá své budoucí zákazníky, aby vystoupili z řady a pořídili si právě tento automobil.