TŘI MOTIVY ZA JEDEN MĚSÍC JE MOŽNÉ VYSTŘÍDAT, DOKÁZALA LEDNOVÁ KAMPAŇ DATARTU

Tři motivy za jeden měsíc je možné vystřídat, dokázala lednová kampaň Datartu

Měsíc leden se tradičně nese ve znamení slev a výhodných nabídek a jinak tomu není ani u české jedničky v prodeji elektra, Datartu, který se rozhodl upozornit na tyto nabídky exkluzivní OOH kampaní. Ve spolupráci s klientem vybrala FAMEDIA ze svého portfolia ty nejlepší digiboardy v centru Prahy, které díky výbornému umístění a vysoké hustotě provozu zaručí maximální možný dosah kampaně. Lukrativně umístěné reklamní plochy tohoto typu navíc disponují zcela unikátní možností měnit vizuál, v tomto případě spot, několikrát za měsíc. Klient zde vystřídal na LED obrazovkách tři motivy: Maxi výprodej, doprava zdarma a splátky bez navýšení.

Společnost Datart má dlouhou tradici působení jak v Čechách, tak na Slovensku. Jako vůbec první maloobchodník se spotřební elektronikou přinesl svým zákazníkům v roce 2005 možnost nakoupit přes e-shop. V České a Slovenské republice má 45 prodejen. Nabízí špičkový servis, služby a zboží.

» zpět


CZ
Menu
Registrace
0
+420 211 153 241