TŘI MOTIVY ZA JEDEN MĚSÍC JE MOŽNÉ VYSTŘÍDAT, DOKÁZALA LEDNOVÁ KAMPAŇ DATARTU
Měsíc leden se tradičně nese ve znamení slev a výhodných nabídek a jinak tomu není ani u české jedničky v prodeji elektra, Datartu, který se rozhodl upozornit na tyto nabídky exkluzivní OOH kampaní. Ve spolupráci s klientem vybrala FAMEDIA ze svého portfolia ty nejlepší digiboardy v centru Prahy, které díky výbornému umístění a vysoké hustotě provozu zaručí maximální možný dosah kampaně. Lukrativně umístěné reklamní plochy tohoto typu navíc disponují zcela unikátní možností měnit vizuál, v tomto případě spot, několikrát za měsíc. Klient zde vystřídal na LED obrazovkách tři motivy: Maxi výprodej, doprava zdarma a splátky bez navýšení.
Společnost Datart má dlouhou tradici působení jak v Čechách, tak na Slovensku. Jako vůbec první maloobchodník se spotřební elektronikou přinesl svým zákazníkům v roce 2005 možnost nakoupit přes e-shop. V České a Slovenské republice má 45 prodejen. Nabízí špičkový servis, služby a zboží.