VELKOLEPÝ REKLAMNÍ ŠTÍT NA LETIŠTI OŽIL DÍKY NOVÉ KAMPANI VISA
Prémiová reklamní plocha na pražském letišti vítá cestující novou kampaní společnosti Visa. Tato sanfranciská společnost provozuje největší světovou síť elektronických plateb, správu plateb mezi finančními institucemi, obchodníky, spotřebiteli, podniky a orgány státní správy. Ve své jarní reklamní kampani usiluje o rozšíření bezkontaktních platebních styků, a to i mezi turisty.
Pro svoji OOH propagaci si nemohla společnost Visa vybrat lepší plochu. Díky své velikosti a atraktivní lokalitě nebude možné ji přehlédnout. V blízkosti se kromě zastávky MHD nachází také hlavní parkoviště.
Velice jemný a jednoduchý design společně s ohromujícími rozměry plochy zasazené přímo proti příletové i odletové hale Terminálu 2 pražského letiště zaručuje vysoký dosah této vskutku mezinárodní kampaně.