VENKOVNÍ KAMPAŇ OC CHODOV PREZENTUJE AKCI: „KVĚTINOVÉ DNY NA CHODOVĚ“
Obchodní centrum Chodov přichází v měsíci březnu s novým vizuálem u své dlouhodobé OOH kampaně, kterou realizuje společnost Famedia. Společnost rozšířila kampaň o dalších pět nosičů. Jedná se o jeden double bigboard a čtyři bigboardy, které jsou opět strategicky rozmístěné tak, aby nasměrovali řidiče k OC Chodov.
Chodov zve svoji kampaní na „Květinové dny na Chodově", které probíhají od 13. 3. do 9. 4. 2014. Obchodní centrum akci představuje sloganem: „Unexpected shopping". Na ploše nechybí samozřejmě datum, kdy se událost koná. Celkový dojem pak podtrhává modelka a zmrzlina z květin. Jednoduchý a přesto krásný vizuál tak láká řidiče a chodce k návštěvě centra a zdobí frekventované dopravní tahy po celé Praze.
Nosiče s vizuálem OC Chodov jsou osvětlené a výborně viditelné, jak už je u podobných OOH kampaní dobrým zvykem.
„Přivítejte s námi jaro! Od 13. března do 9. dubna provoní prostory Centra Chodov Květinové dny.
Můžete obdivovat šest jedinečných květinových 3D aranží sestavených z celkem 670 kusů živých květin."
Zdroj: http://www.centrumchodov.cz/W/do/centre/akce-centra