VERSACE VE VENKOVNÍ REKLAMĚ
Versace znamená pro většinu lidí luxus, eleganci a prestiž. Společnost Gianni Versace přišla se svojí jarní venkovní reklamní kampaní, kterou z části realizovala také společnost Famedia. Na jednoduchém vizuálu představuje Versace svoji novou kolekci džínů sloganem „Versace jeans“. Na bigboardech nechybí kromě modelek a modelů také adresa prodejny, která se nachází v centru Prahy v ulici Havířské 1, Praha 1.
Reklamní bigboardy byly vybrány tak, aby byly výborně viditelné a vzhledem k ročnímu období také osvětlené. Reklamní kampaň má tudíž zásah po celý den i noc. V daných lokalitách je vysoká hustota provozu po celý den.
Společnost Versace založil Gianni Versace, italský módní návrhář, který pocházel z Kalábrie. Jeho matka měla krejčovský salon, ve kterém malý Gianni trávil hodně času, proto se také ve svých 25 letech odstěhoval do Milána. Tam začal navrhovat šaty pro známé návrháře. V roce 1978 si otevřel svůj první módní butik a zanedlouho poté se jeho společnost stala tou, která udávala módní trendy. A tak je tomu doteď.